loading...
سایت تفریحی فیس بوک کصافط
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود رمیکس جدید آهنگ درخت با صدای ابی 0 282 manoto7
دانلود رمیکس جدید آهنگ نزدیک میشم با صدای مهسا 0 165 manoto7
تغییر رنگ چشم ها در فتوشاپ 3 181 manoto7
امیدیه چت 0 116 manoto7
هاست رایگان و ارزان 0 120 manoto7
شبکه اجتماعی 0 139 manoto7
میخوای یه سایت بازی داشته باشی بیاتو 0 194 gozal
چتروم 0 178 mina2000
قالب بسیار زیبای فیسبوک برای رزبلاگ 1 267 milad755
گیر کردن باسن دختری در صندلی شهربازی عکس 0 565 shahinre
«ستایش» در برزیل! 0 359 shahinre
عکس جدید گلشیفته فراهانی با لباس جدید 0 536 shahinre
عکس جالب علیرضا حقیقی در پرتغال 0 513 shahinre
فحاشی به علیرضا حقیقی و پدر و مادرش ! 0 370 shahinre
عکس دختری در جام جهانی او را مشهور کرد ! عکس 0 736 shahinre
تابلو فرش گرانبها و نفیس هدیه ایران به لیونل مسی ! عکس 0 368 shahinre
زیباترین دختر دبیرستانی ایران عکس 0 898 shahinre
بوسه جنجالی یک زن بر پیشانی کارگردان معروف ایرانی ! عکس 0 635 shahinre
بازیگران مشهور با مادرانشان 0 358 shahinre
واکنش نیوشاضیغمی،روناک یونسی،شبنم قلی خانی،پژمان بازغی و...به بازی ایران مقابل آرژان 0 443 shahinre
javad بازدید : 232 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

 چند مدت پیش  جریان سرقت از مردان هوسباز که زن جوانی را در خیابان‌های شهر مشهد سوار خودرویشان می‌کردند پیش روی پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.در حالی‌که کارآگاهان مشغول بررسی زوایای مبهم پرونده بودند یکی از مالباختگان در شکایتش گفت: ساعت ۱۰ شب بود که متوجه شدم زنی با موهای طلایی در کنار خیابان ایستاده است. 

javad بازدید : 109 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

تابستان معمولا موقعی است که خیلی از افراد به فکر رژیم های غذایی می باشند .اما  آگاه باشید که کم غذا خوردن تنها در کنار خوردن انواع غذاهای پر انرژی و پروتئین دار است که می تواند کمک بسیاری در کاهش وزن و هم چنین سوزاندن چربی های اضافه ی بدن کند.در زیر 5 نوع غذا که در از بین بردن چربی های بدن کمک بسیاری میکنند را برایتان معرفی کرده ایم .

javad بازدید : 114 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

این روزها  استفاده از نوشیدنی های ورزشی و انرژی زا در بین جوانان و نوجوانان بسیار  رواج پیدا کرده است. اغلب این افراد تصور می کنند که این نوشیدنی ها ترکیبات سالم تری بوده، توانایی جسمی را افزایش داده و به تناسب اندام کمک می کنند.

javad بازدید : 188 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)
 
لبخند قشنگ با دندان‌های سفید  به ویژه اگر قرار  است عکس‌های یادگاری هم گرفته شود، از آن چیزهایی است که قبل از هر مجلسی افراد نیاز به آن را حس می‌کنند.  با توجه به اینکه چقدر اهل رعایت بهداشت فردی باشید و به مسواک زدن مرتب و استفاده کمتر از غذاها و نوشیدنی‌های رنگی مثل قهوه و چای، پایبند باشید دندانتان دیرتر رنگ می‌گیرد و مدت زمانی که دندان سفید و زیبا باقی می‌ماند، بیشتر می‌شود، اما به هر حال این پرسش شایعی است که اغلب می‌خواهند بدانند تکرار سفیدکردن دندان‌ها (بلیچینگ) هرچند وقت یکبار علمی است و آسیبی به سلامت دندان می‌زند یا نه؟ 
javad بازدید : 110 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

رسانه های عربی زبان کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس طی دو روز گذشته اقدام به  منتشر کردن عکس هایی اندوهبار از پیرزنی که دربین زباله‌ها در شهر مکه مکرمه زندگی می‌کند، کردند که باعث واکنش مسئولان عربستانی و خشم مردم کشورهای عربی حوزه خلیج فارس شد.

javad بازدید : 132 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)
 
فیلم 8 دقیقه نسبت به نسخه جشنواره  کم شده است. این 8 دقیقه، تقریباً نصفی از آن ‌توسط ارشاد و نیمی‌ دیگر به دلیل ریتم فیلم و تایم فیلم خودم کم کردم.

 این روزها سعید سهیلی حسابی مشغول آماده‌سازی تدارکات اکران فیلم «کلاشینکف» است. به گفته سهیلی این فیلم که قرار است پس از پایان ماه رمضان در اکران عید فطر به سرگروهی سینما آفریقا روانه سینماها شود تبلیغاتش از ابتدای ماه رمضان آغاز خواهد شد. 
javad بازدید : 128 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور باذکر این مطلب که 774513 واقعه ازدواج در سال 92 به ثبت رسیده است گفت: 3.7 درصد ازدواج آقایان و 2.7 درصد ازدواج خانم‌ها مربوط به ثبت ازدواج دفعات دوم به بعد است که عمدتاً بعد از فوت همسر یا طلاق صورت گرفته است.

javad بازدید : 199 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

گیر کردن  خانمی جوان میان دو سنگ غول پیکر ، به گزارش پارس ناز  زنی که  میان دو سنگ غول پیکر گیر کرده بود توسط مامورین اتش نشانی نحات یافت.زنی که در 15 ژوئن بین دو سنگ غول پیکر گیر در شهر مودانجیانگ چین گیر کرده بود پس از یک ساعت تلاش مامورین اتش نشانی نجات داده شد.

 
javad بازدید : 192 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)
خیال کنید شما یک شخصیت  مشهور در اورنج کانتی هستید و یک مرتبه متوجه می شوید که دخترتان برای تامین هزینه جراحی زیبایی دست به یک اقدام غیراخلاقی زده است, چه عکس العملی نشان می دهید؟!
javad بازدید : 87 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

سلامت نیوز: آشامیدن  یک لیوان آب پرتقال در روز بهتر از  دیگر انواع مرکبات در  جلو گیری از تشکیل مجدد سنگ کلیه موثر است. محققان مرکز پزشکی دانشگاه تگزاس ساوت وسترن در دالاس می گویند بسیاری از مردم تصور می کنند آب تمامی مرکبات از تشکیل سنگ کلیه جلوگیری می کند. در حالی که همه مرکبات چنین تاثیری ندارند.

javad بازدید : 67 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

 بررسیها نشان می دهند خانم هایی که زایمان های تکراری و زیاد داشته ند، به میزان قابل ملاحظه ای در معرض خطر افسردگی هستند.

 

بر اساس این مطالعه که به صورت مشترک در چندین کشور انجام شده است، مادرانی که بیش از دو فرزند دارند و فواصل میان زایمان هایشان نیز کوتاه است، از نظر روحی به مراتب آسیب پذیرتر بوده و بیشتر در معرض افسردگی حاد یا خفیف هستند.

javad بازدید : 73 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (1)

دست کودک‌تان  دائم در دهانش و آب از کنار لبها یش سرازیر است؟  تمام اوقات در حال مکیدن انگشت یا لبش است و با دهانش صداهای عجیب درمی‌آورد؟ خبر خوش: او در حال درآوردن دندان است. بهتر است در مورد این مرحله کلیدی زندگی او بیشتر بدانید.

javad بازدید : 84 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

محکوم شدن مرد به حبس ابد به  علت حرکت عجیب و غریبش ، مردی که به خاطر چندین مورد دزدی و زورگیری محکوم به زندان ابد شده بود تصمیم گرفت مادرش را از خود راضی نماید.

 

مرد 61 ساله اهل بریتانیا که کارش زورگیری و انسانربایی بود عاقبت در چنگال پلیس گرفتار امدند.چارلز برانسون که چندین مورد بدرفتاری با زندانیان و همچنین رفتارهای ناشایست را با مامورین زندان در پرونده دارد از سوی دادگاه به زندان ابد محکوم شده است.

javad بازدید : 94 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

مادربزرگم همیشه جیب‌ها ی مرا را پر از مغزدانه‌ها می‌کرد و صبحانه برایم عدسی می‌پخت تا حافظه‌ام قوی شود. آن قسمت از سریال داستان‌های مجید را هم فراموش نمی‌کنم که به دنبال ملخ دریایی بود تا حافظه‌اش را تقویت کند، اما واقعا نوع تغذیه می‌تواند روی حافظه ما تاثیر مثبت یا منفی بگذارد؟ در این رابطه گفت‌وگویی با دکتر سیدعلی کشاورز، متخصص تغذیه و رژیم درمانی و مدیرگروه تغذیه دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام دادیم که می‌خوانید:

javad بازدید : 75 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

 بسیاری از ما هر چند که وزن خود را کم می کنیم اما نسبت به آنچه می‌خوریم و ورزش می‌کنیم دقت نمی‌کنیم. خیلی کارها هست که یا نباید انجام دهیم یا باید بیشتر انجام دهیم تا سلامتی خود را بهبود ببخشیم.

javad بازدید : 103 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)
شیر، یک نوشیدنی‌ بسیار مغذی و  پر از کلسیم، پروتئین،‌ ویتامین‌های گروه B، به‌خصوص ویتامین B2 است و به همین  خاطر باید در وعده غذایی صبحانه یا میان‌وعده‌ها گنجانده شود اما این روزها افزایش لبنیات پرچرب در سوپرمارکت‌ها و تمایل مردم به مصرف آنها باعث نگرانی کارشناسان تغذیه و متخصصان قلب و عروق شده است چراكه تجمع چربی در بدن، اثر مستقیم بر رگ‌های قلب دارد و باعث تصلب شرایین می‌شود.
javad بازدید : 109 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (1)
 

مواد لازم جهت برای 6 نفر :

 عصاره گوشت     3 عدد
 آب     2 لیتر
سیب زمینی مکعبی خرد شده      500 گرم
جو پرک     100 گرم
 کره     2 قاشق غذا خوری
 پنیر پارمزان     4 قاشق غذا خوری
 جعفری خرد شده      4 قاشق غذا خوری

 
javad بازدید : 540 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

تنبیه عجیب دختر به  علت زیاد حرف زدن ، معملی با نوار چسب دهان دختری که  در کلاس درس از حرف زدن دست برنمی داشت را بست.به گزارش پارس ناز الیزه اسمیت 11 ساله مجبور شد به دلیل حرف زدن زیاد با دیگر شاگردان ، 15 دقیقه با دهان بسته شده با چسب بنشیند. این خواری در کلاس وقتی به انتها رسید که معلم علوم فهمید که نباید این کار را می کرد و چسب را از دهان او باز کرد.

javad بازدید : 67 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

اگر  دوست دارید کشتی نوح را ببینید، مستند مسافر طوفان ساخته علی عبدی پور که در جشنواره سینما حقیقت جایزه ویژه شبکه مستند را از آن خود کرد در قالب برنامه فانوس از این شبکه پخش می شود.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
با سلام فیسبوک کصافط فقط و فقط برای شادی شما ساخته شده است و همیشه سعی دارد بهترین و با کیفیت ترین پست ها را برای شما قرار بدهد. اگر شما از وب من خوشتون اومد میتوانید به دوستان خود یا میتوانید ما را لینک کنید که کمک به ما کرده باشید.توجه کنید که این سایت در وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی ثبت شده و همه ی مطالب آن تحت نظر وزارت ارشاد هست و بهترین کار که شما میتوانید انجام دهید 1: نظر دادن 2: لینک کردن ما که اگر شما اینکارا انجام دهید حتما پشیمون نمیشید زیرا ما را حمایت کردید. با تشکر fbkzz.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    جوک یا ترول بیشتر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1538
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 592
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 185
  • بازدید ماه : 2,653
  • بازدید سال : 28,695
  • بازدید کلی : 722,769
  • آیا می دانستید

    خنده تاریخ انقضا ندارهفیسبوک کصافط

    فیسبوک کصافط
    رمان و داستان های جذاب و خواندنی
    رمان راز گورستان مخفی:کلیک کنید
    تمام قسمت ها اضافه شد

    داستان عشق یا خیانت:کلیک کنید
    نوشته شده توسط ادمین این سایت

    رمان شروع از پایان:کلیک کنید
    تمام قسمت ها اضافه شد
    تبادل لینک

    تبادل لینک با همه سایت ها

    برای تبادل لینک

    روی عکس کلیک کنید

    لایک مشتی

    بعد از اینکه پست ها را خوندی یه لایک مشتی هم بزن ..... نظر هم بدی چیزی ازت کم نمیشه ها